Pavlova dort

By 6:52 , , ,

Pavlova torta




5 bílků
220 g krupicového cukru
2 lžíce solamylu
2 lžičky bílého vinného octa
250 ml šlehačky
vanilkový cukr

Šleháme bielka- podruhé jsem je už dala do robota, protože to dost dlouho trvá a skoro jsem spravila ruční mixér. Když už jsou tuhé, po lžičkách přidáváme cukr, tohle jsem si přečetla až když byl dort hotová, já jsem tam celý cukr nasypala najednou :-). Na závěr přidáme solamyl a ocet. Na plech dáme pečící papír a bílky navrstvíme do středu do tvaru kruhu. Vložíme do trouby vyhřáté na 160S ale hned stáhneme teplotu na 120s. a sušíme cca 90 minut. Pak se má prý trouba vypnout a nechat dort v ní až do dalšího dne, ale já jsem na tuto fázi již neměla čas.
Je pravda, že když jsem ji z trouby vytáhla byla krásná guľatučká a jak chladla tak se zmenšovala a když jsem na ni ještě dala tu šlehačku s rybízem tak se zmenšila ještě více ale na chuti jí to neubralo! Snědla se celá ani ne za 10 minut. Takže to byl i další postup, necháme vychladnout, na vrch dáme vyšlehanou šlehačku, já jsem ocukrila s 1/2 vanilkovým cukrem ale to jen kvůli sobě, protože neslazená šlehačka mi vůbec nechutná. Na vrch dáme nejlepší rybíz, ale můžeme i kdeco jiného, ​​maliny, ostružiny, višně. Nejlepší však kyselé ovoce.


You Might Also Like

0 komentářů