Čokoládová bábovka.

By 13:55 , , , ,

Čokoládová bábovka.




předem varuji, koláč je nebezpečně čokoládový :-)


220g hladké mouky
1/2 lžice sody
1 a 1/2 lžice prášku do pečiva
1 celé vejce
3 bílky
100g moučkového cukru
trochu soli
100g hořké čokolády
4lžíce kakaa
2 lžíce mléka
70ml oleje
1lžice instantních kávy
120ml kefír
------------------------------------------------------------------------

Čokoládu jsem rozlámalá na kousky, přidala jsem mléko a nechala roztát ve vodní lázni. Rozpuštěnou čokoládu jsem nechala vychladnout.
Suché přísady (hladkou mouku, sodu, prášek do pečiva, kakao, Instatní kávu) jsem smíchala v samostatné misce a tekuté suroviny (celé vejce, kefír,olej ) jsem také  smíchala v samostatné misce.
Bílky jsem vyšlehala na pevný sníh a postupně přidala moučkový cukr.
Suchou směs jsem smíchala s tekutou do těsta, přidala jsem rozpuštěnou čokoládu a nakonec cukrový sníh.
Těsto jsem vylila do vymazané a moukou vysypané formy na bábovku a při 180 stupních jsem nechala péct bábovku 35 minut.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You Might Also Like

0 komentářů